poniedziałek, 30 kwietnia 2018

westernowa kobyłka

Dziś przybywam do Was z opisem pierwszego (i póki co nie zapowiada się, że ostatniego :P) koniucha w skali Traditional, który zagościł na mych półkach - Don't Look Twice.
Szczerze mówiąc nie przypominam sobie, co mnie skłoniło do jej zakupu - swego czasu po prostu chciałam jakiegoś westowego konika.





Kobyłka przybyła do mnie jakiś w połowie lipca ubiegłego roku. I w weekend po raz trzeci zabrałam ją na sesję i po raz pierwszy zrobiłam zdjęcia, które mogłyby ujrzeć światło dzienne (co chyba jasno mówi, że świetnie umiem w zdjęcia xD).

Mold figurki to Roxy, wyrzeźbiony przez Susan Carlton Sifton. Przedstawia on klacz rasy Quarter Horse.
Klaczka jest maści rabicano, przedstawiona została w galopie, a grzywa i ogon falują niczym armia zielonych liści w rytm nadawany przez wiatr.

Nie wiem, co to zdjęcie tutaj robi




Cały czas zachwycam się jej oczyma - mają pomalowane nie tylko białko, ale także tęczówki i źrenice! Dzięki temu model zdecydowanie nabiera życia.



Żywy egzemplarz potocznie nazywany jest Lipstic. Zawdzięcza to charakterystycznej odmianie przy wargach - przypominają usta pomalowane pomadką.


Ale na tym szczegóły się nie kończą, Pomadka ma zaznaczone zarówno kasztany, jak i strzałki na wszystkich kopytach.


Niestety dość problematyczna może okazać się jej grzywka - uniemożliwia założenia kobyłce ogłowia ze "zwykłym" naczółkiem.

westernowa wyścigówka



Dodatkowo niezwykle nie lubię jej pyska. Coś w nim mnie odpycha niestety :P







Bonus! Udało mi się zdobyć zdjęcie z terenu dziewczyn :)




Chyba niezbyt umiem w recenzje xD

Miłego dnia!

4 komentarze:

  1. Lipstick jest cudowna!Według mnie pasowałaby do pary z Harleyem :P Niby taki westernowiec z niej, ale ja osobiście widziałabym ją w rzędzie klasycznym x)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Fajny blog serio! To super że masz własną pasję! Może wpadniesz do mnie na Clutterblog112 zdobywam czytelników aby mój blog mógł rozwijać się w dobrym kierunku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeden z moich ulubionych modów! Co prawda posiadam na tym modelu Blue Boons ale klacz bardzo mi się podoba :D w szczególności jej poza mnie urzekła i ta "niewinna mina".
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Od przodu wygląda dla mnie jak ryba, lecz z profilu to absolutne cudo *o*
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń

Wkładam 100% siebie w każdy post i będzie mi miło jeśli dołożysz coś od siebie. Dzięki, że to czytasz, to ogromna motywacja do dalszej pracy.